piątek, 27 grudnia 2013

Rozdział IV

* wnętrze nowego lokum dziewczyn *

Nina

- Oto nasze mieszkanie. - powiedziałam majestatycznie. - Chodźcie, pokaże wam pokoje.
Weszłyśmy na górę po marmurowych schodach. Na górze były trzy pokoje. Weszłyśmy do pierwszego. Był niesamowity. Miał piękne duże łóżko, duże szafy, a z okna rozciągał się piękny widok na Londyn. Wiedziałam, że każda z dziewczyn będzie chciała mieć ten pokój. Przeszłyśmy do następnego. Był podobnie umeblowany, jak pierwszy. Przeszłyśmy do kolejnego. Ten również był niesamowity.

* 30 minut późnej *

Miley

Pokoje zostały już rozdzielone. No to trzeba się rozpakować i przebrać. Chciałabym się wybrać na miasto i zastanawiałam się co mam na siebie założyć. W końcu wybrałam to :
                                                                           


Wyszłam z pokoju i pomyślałam, że zabiorę ze sobą dziewczyny. Weszłam do pokoju Niny.
Idę na miasto kupić sobie jakieś ciuchy. Idziesz ze mną ? - spytałam.
Chciałabym, ale muszę ogarnąć walizki. - rzuciła. - Ale jak idziesz to kup coś do jedzenia.
Okey. - powiedziałam ze smutkiem w głosie i wyszłam. Świetnie zamiast biegać po sklepie z odzieżą będę musiała latać w spożywczym. - pomyślałam. - Zeszłam na dół i zadzwoniłam po taksówkę.

***************************************************************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz